Situace dnešního finančního trhu mě přinutila se zamyslet nad tím, proč mít či nemít vlastní web. Čím dál tím víc, mě zaráží laxnost k potřebám klientů a hrabivost vítězící nad lidskou slušností.
Při prvotním kontaktu s klienty mě zaráží, jak malý je jejích přehled o tom, co se nachází v oněch šanonech. Kolikrát nemají potuchy, která smlouva je k čemu určená a proč jí vlastně mají.
Prostě ji uzavřeli, protože jím někdo řekl, že je dobrá a že ji potřebují. Mnohokrát platí za něco, co nedává smysl.
Při jednání se svými klienty jsou pro mě jejich potřeby klíčové. S tím, že po následné konzultaci jimi zvolený produkt dopodrobna probereme a vědí, co uzavřeli. Pokud se tak rozhodnou. Mají prostor k tomu aby se zamysleli, zda je toto rozhodnutí pro ně přínosem.
Proto jsem se rozhodla pro svůj web, ve kterém budu moci informovat i konzultovat. Vadí mi neinformovanost a proto svým klientům zasílám emailem své příběhy z praxe a zajímavosti z trhu.
To byl ten impuls k tomu, abych takto mohla informovat i ty, kteří čtou tento článek.